fredag, januari 11

VILODAG..

Gud vad jag e trött idag och jag e såååå sugen på kolisar, har precis kommit tillbaka från min morgonpromenad som varade hela 45 min, hade jag fått bestämma hade jag varit ute o gått i mer än 1 timme. Men som ni säkert vet så får jag INTE BESTÄMMA NÅGOT och det suger..alla som känner mig vet ju att jag föredrar att bestämma typ ALLT hihi. Imorgon e det åter dags för mätning och vägning kanske jag rentav skriver ut resultaten här det återstår att se.


Snart ska jag iväg o träffa Thess ska bli kuligt. Får se vad vi ska hitta på, det blev ju inga nya jeans för mig igår så det får kanske bli projektet för idag istället.

Idag e det vilodag skönt behövs verkligen. Kroppen känns sliten idag och hungern e på plats & noll tryck i musklerna vilket gör att jag ser ut som en jävla säl *grr*....Tänkte dock hänga nere på gymmet o leka paparazzi mest för att det uppskattas så mycket av de flesta hahaha..






En gammal bild från FF-06 snacka om att riset stod mig upp i halsen ho ho...(aldrig blir man nöjd, får man äta klagar man på det & får man inte klagar man på det hihi)












3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Hahaha, du är för söt Johanna!

Ska bli kul att träffa er nästa helg =) Nåt mer önskemål att hitta på än att köra ett pass på gymmet? Du har väl inga ätardagar om jag förstått det rätt?

Kramis!

Johanna sa...

Hihi tack gumman.. Nä inga riktiga ätardagar men jag har höjningsdag, men det vet jag aldrig förrän dan innan.. Det e tyvärr inte säkert att Seth har möjlighet att följa med.. Men vi ska försöka lösa det.
KRAM

Lina Sirén sa...

Okej, men vi kan ta det en annan helg då om ni hellre vill det? Eller så träffas bara vi tjejer =) Det går bra vilket som!
Kramis