torsdag, januari 10

SUR...


SÅHÄR GLAD E JAG..
Jaha hemma igen & har precis ätit mina ägg som va SKITÄCKLIGA. Träningen gick mot all förmodan riktigt bra körde t.o.m vader som ngn (JONAS)mer eller mindre har tvingat mig till *grr*.. E fortfarande på skitdåligt humör så därför blir det bara tråkiga bilder på damen i fråga.. Dock har jag lovat att (INTE) lägga ut bilder på vissa haha så här kommer lite av varje... Jag e elak idag..



Seth&Martin kör enligt doggcrapp...(fast jag tycker mest att dom övar på vem som kan göra fulast grimaser men det e ju upp till var och en).....










En dag kommer ni att tacka mig för att jag la ut bilderna på er hihi









O så avslutar vi med en bild på DEN tjuriga damen....



// Johanna

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så johanna fan vilken snygg keps och jacka du har !!!!

Jaha du känner dig låg idag du är ju på diet så du kommer att ha sånna här dagar. Kämpa på nu och glöm inte att plugga

Johanna sa...

Vanessa: Tack gumman!! Ja det e så ibland hoppas det blir bättre imorgon. Ska få äta lite extra på lördag o det e ju ganska trevligt hihi.. Ibland e den där Jonas ganska snäll :0)

Anonym sa...

Alla dagar kan inte vara på topp...
Det har gått väldigt bra hittills. Tror att lördagens mätningar kommer att uppvisa bra siffror, spännande.
Fanta Free -ananas grape, nästa gång du blir låg, så ska du se på en klar hjärna igen och det håller i sig ganska länge. Lovar du att testa?
Dina vader behöver tränas, därmed basta!
Nu lyder du...

Johanna sa...

Jonas: Nä o idag va en sån dag *suck* jobbigt.. Ja det vet du för jag har mest gnällt hela dan.. Måste va roligt att alltid få såna gnäll mail haha..
Ja jag lovar att prova Fantan nästa gång.
Mmmm angeånde mina vader så e dom såååå satans köttiga NOT.. Jag vet att dom behöver tränas, började ju idag..

Anonym sa...

Tyckte du sa att du tränade dom tidigare...

Johanna sa...

Haha busted....

Johanna sa...

Jonas:Förstår faktiskt inte hur du kunde tro på mig...så dåliga e dom

Em Löfgren sa...

den tjuriga damen har så snygga armar att jag dööör! ;)

Johanna sa...

Emliscious: Tack vad du e gullig, e inte lika tjurig idag haha, mest trött..