söndag, januari 6

...inget liv

Snacka om att jag inte har något liv för tillfället.. kan nog räkna minuterna jag INTE suttit framför datorn idag *suck*.. Tanken va ju att jag skulle jobbat ikväll men pga vädret ändrades planerna, ganska skönt måste jag säga.

Dock brukar vi ha ganska kul på jobbet men idag va det skönt att få stanna hemma..eller vad säger du Malin..








Hittade förresten en bild på mig & Seth o alla håller väl med om att jag har störst armar *host* *host*



Jag vet iallafall att Emma håller med mig, för annars blir det smisk hihi.. Det finns nog ingen som har så skoj som vi nere på gymmet bland alla "Grabbarna Grus", dock inte lika roligt när vi båda e på diet, då vi kan va lite men bara lite griniga ibland...
Och avslutningvis en bild på dagsformen...eller näääää förresten jag ska nog va hemlig ett tag till *fniss* nä nu får jag nog inta sängläge, känner att det börjar gå överstyr..
Nu va det slut...natti natti..










6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att seth måste träna hårdare dina armar är en stor hot nu för hans del ;)

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg! Lycka till med dieten!

/Mie

Johanna sa...

Vanni: Haha tack gumman jag håller med :0)

Mie: Kul att någon tycker den e rolig att läsa :0), det tackar vi för..

Anonym sa...

Vanni: WTF... hot? ja bara när hon viftar med dem.

Anonym sa...

Lite nyfiken på hur många kcal du äter under diet? Kan du ge exempel på hur en matdag ser ut?

/Mie

Johanna sa...

Mie:Just nu ligger jag nog runt 1850kcal på en träningsdag. Jag e väldigt tråkig när jag går på diet, äter i princip samma mat hela dan.

Mål 1: Havregrynsgröt, blåbär, russin,banan och valnötter, proteindrink och diverse kosttillskott

Mål 2
Äggröra+grönsaker

Mål 3 efter träning
Proteindrink o banan

Mål 4
Äggröra+grönsaker

Mål5
Nattprotein & jordnötssmör

Så tråkig e jag :0)