onsdag, januari 9

Glad..


E så äckligt sprudlande glad idag igen trots diet och fruktansvärda hungerkänslor. Hungern börjar komma riktigt mycket nu o det e jobbigt. Två cardiopass blev det dagen till ära. Imorse 30 min intrevaller på löpbandet (en nära döden upplevelse) nu ikväll blev det 30 min på löpbandet och 20 min på den nya crossen..


Första dan ledigt på länge..gud vad jag har haft mycket att göra. Förutom träning skulle jag hinna med att shoppa lite, färga håret o tatuera mig samt va lite social.. Alltså jag förstår inte hur folk hinner med att jobba hahahaha (skämtåsido) Skickade in min uppsats igår kväll och hoppas på att den e godkänd så jag slipper sitta o klydda med den..


Var i Simrishamn och tatuerade mig.. Tack Klemma för att du följde med mig och höll mig i handen hihi. Men jag vet inte direkt om du tackar mig för att du fick följa med för vi vet ju båda två hur besöket slutade haha ;0)


Imorgon e det dags för jeansshopping o det tar typ hela dan om man e sååååå kräsen som jag, får hoppas att dom fått in lite nytt nu :0)..


Emma: Jag hoppas att du e medveten om att du e den utvalde att följa med mig ho ho..


// Johanna


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla vilken snygg tatuering tjejen gillar den riktig mkt. Du verkar vara en liten busunge ;)

Lina Sirén sa...

Så fin den va!
When do you wanna come!? =)
Kram!

Johanna sa...

Vanessa & Lina: Tack tjejer visst e jag busig men mest lurig hihi..

Lina: Snart kanske nästa helg, hur ser det ut för dig??

Lina Sirén sa...

Det ska nog inte vara några problem för våran del =) Ni är så välkomna!

Anonym sa...

Tjusig gumman=) Jag glömde isa min sist vi sågs- jag har "Freja" på handleden!! Kramis

Anonym sa...

Precis hittat hit, blir ett nytt bokmärke! Bra jobbat föresten!

Johanna sa...

Lina: Vad kul men vi hörs i veckan och bestämmer.

Marie: Ja jag kom på det när vi hade gått hem.. Men vi ses ju snart.. Puss

Mats: Tack :0) vad kul