söndag, januari 6

söndag..

Alla avskyr söndagar den e bara fylld av ångest och väntan på den ännu värre måndagen, alltså vilka problem vi har i detta avlånga land!! Min söndag däremot har varit allt annat än ångestfylld, började dagen med min vanliga dos gröt *mums* sen bar det av till gymmet. Egentligen vilodag idag men jag tänkte att jag måste passa på att utnyttja de extra kalorier i form av carbs jag fick i mig igår.. Axlar, triceps & cardio blev det, man kan ju säga att jag har gått & blivit Arnold stark IGEN.
Det har hänt ganska ofta på sista tiden och det e ganska trevligt. Kanske kan det bero på det trevliga sällskapet (Mia) och lite trevliga samtalsämnen som piffade upp lite extra haha....nog om detta jag kommer ändå inte att avslöja vilka smaskiga detaljer som kom fram..

Hemma igen 13:40 och Kl 14.30 dags för FREJA att döpas.. Hmm på dessa fjuttiga minuter skulle jag hinna med att duscha, sminka mig, fixa håret, välja kläder, laga mat och äta den.. JAg hann minsann på 35 min var jag klar snacka om att va vass :0)...
Coachen om du läser detta (det gör du) vill jag bara säga: JAG ÄR ENORMT HUNGRIG, jag gillar inte alls ditt påhitt med att ändra min kost.... Jag hoppas även att du ser att folk börjar bli nyfikna på vem du egentligen e..

Nu ska jag gå ut i soffan och zappa bland alla kanaler och vänta på nästa matomgång
// Johanna

Inga kommentarer: