onsdag, januari 23

Onsdagstrött..

Hade varken tid eller lust (mest lust) att blogga igår. Träningen gick piss och humöret var allmänt kasst.. Lite bättre idag höjningen av kolisar var välbehövlig :0) har dock dragit på mig en förkylning vilket e sådär. Men höj ningen idag gör nog susen får vi hoppas. Extra gröt och massor med extra pasta stod på schemat och det e ju ganska trevligt. Har varit mest trött hela dan och inte gjort mycket vettigt. 1 timmes morgonpromenad med Klemma och 30 min intervallträning på cykel o stepp har jag hunnit med.

Har varit dåligt med bilder på sista tiden lovar att skärpa mig..

//Johanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte komma å träna med mig i kväll, behöver lite ARNOLD inspiration!!!!!!!!!
Lübeck

Anonym sa...

vad väger du nu tjejen?
hoppas det inte regnar hos er som det gör här hos oss :(

Johanna sa...

Anna: Hehe just nu hade jag själv behövt lite arnoldstyrka, den har liksom rymt ifrån mig av ngn konstig anledning, istället har vattenmonstret attackerat mig och verkar trivas ganska bra i min kropp *grr*. Jag gillar det inte alls. Men du kan vi inte boka in o köra ett pass ihop nästa vecka??

Vanni: Vikten ligger runt 58 kg, ska ner till 52 vet bara inte hur jag ska hinna men det löser sig väl hoppas jag.. Nä idag har det varit ganska ok väder faktiskt.

Anonym sa...

du e ju nästan lika kass på att uppdatera som jag... ;)
Jag e ledig på torsdag...
Kram

Anonym sa...

Ja!
Här var det dåligt med uppdateringar. Speciellt nu när formen är på topp...

Johanna sa...

Anna: På torsdag skulle nog kunna funka för mig med. Var ska vi köra och vad tränar du då? Jag har rygg på schemat då..

Jonas Lundberg: Mest tjock o rund men annars e ju faktiskt formen på topp det vet ju du MUPP. Men nu ska det väl förhoppningsvis börja hända lite saker.