lördag, januari 5

jobb, jobb, jobb

Hihi vet ni vad jag äter godis eller åt innan iallafall.. Fick ett mail innan från coachen att det var tid att sänka kosten imorgon och i.o.m det fick jag äta lite extra carbs idag. Tog nog 2 minuter sen var jag i affären trots halkan och min halvtaskiga klädsel.. Mmm vad gott, men måste erkänna att det krävdes fan inte många bitar innan jag var spyfärdig och trött på det..Längtar efter min diet imorgon igen haha

Endast morgoncardio blev det idag för knubbsälen, 1 timmes intervaller på löpbandet med Dirty Dancning i dvd:n.. Nu vet jag att du David blir oerhört avis eftersom du innerst inne också vill se filmen men anser att du e för manlig haha..


Hmm oki formen då..Jo den blir bättre men som vanligt går det inte tillräckligt fort *grr* snart e det ju dags att åka upp o fläska ut sig för coachen undrar hur det ska gå alltså¨...

Gud vad jag längtar tills jag e så här brun och fin igen.. dock tänkte jag va ANINGEN hårdare än vad jag var på SM:et...ni får ursäkte piken på gumpalalla..


Snart e det dags att bege sig in i duschen för att göra sig redo för kvällens fylleslag.. Alltså jag ska inte bli full men jag ska fylla andra haha...

Tack & godnatt // Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

lovely ass i must say hihihihii du kommer bli grym .

ä r seth din coach?

Johanna sa...

Haha tack tjejen...

Näpp inte till denna tävlingen..

KRAMIZZ

Em Löfgren sa...

åååååååå sån rygg vill jag oxå ha!!

Anonym sa...

Vem är din coach ? eller är han / hon hemlig ;)

Johanna sa...

Vanni: Han e hemlig ett tag till haha..

Emliscious: Tack :0) det e bara till att köra hårt och däefter måla dig hihi..