fredag, januari 4

Äntligen fredag..

Då var det äntligen helg & veckans sista styrkepass är avklarat. Idag ben & cardio, (ja jag vet jag ska inte köra ben sista dan i veckan men jag lovar att ändra så fort jag får mina ätardagar ;0)..).

Passet gick bra, kände mig dock inte så Arnold-stark idag men energin fanns där och det e ju alltid något.. Benspark, lårcurl, knäböj, och min favvoövning pumpa rumpa (har fått klara direktiv från coachen "You better pump that as" den har minskat lite väl mycket på putet då tyvärr.. Cardio blev cykel & crosstrainer NAJS..

Nu e det snart filmtajm dock ingen film jag tror att jag gillar men jag får väl offra mig *suck*

Hittade ett par bilder från FF -06..




















Trevlig helg // Johanna

3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Trevlig helg gumman!
Nu ska vi åka och kolla på köksmöbler =)
Kramis

Anonym sa...

kul att ha hittat till din blogg äntligen!
du har förbättrat dig väldigt mycket johanna o stark är du också! inte af någon gång?
dietar du ff enligt metoden äta sent på dagen? vem är din coach? nyfiken...
får se om vi ses på scen eller av scen på mtgp... :)

maria andersson

Johanna sa...

Maria: Vad kul att du hittade mig
:0).. Tack vad kul att du tycker du det.. Nja jag vet inte ang AF mina handleder e inte vad dom borde va men vi får se vem vet.. Just nu e siktet inställt på MTGP, nä dietar som vanligt nu faktsikt.. Kom igen klart du ska köra MTGP..

Hmm han e hemlig tillsvidare hihi

KRAM