tisdag, januari 8

Avslöjad..

Så då var den hemligheten avslöjad tydligen hade vissa (VANESSA) redan listat ut vem han va :0)..

JAG ÄLSKAR ATT GÅ PÅ DIET (hör du det Jonas), jo det e sant. Formen blir bara bättre & bättre men styrkan o energin finns kvar ändå det e fan GRYMT. Körde världens benpass igår kan knappt stå idag det e NAJS. Började med hackliften 3 set, sittande bencurl 3 set, benpress 2 dropset (trodde faktiskt att jag skulle dö) men med två farliga varulvar ( MIA & EMMA) vid varsin sida var det bara att fortsätta.. men gissa om jag gav igen när det var deras tur haha... Sedan en baksida till i ett superset med min specialarrumpövning, sen mage och 20 min cardio

Idag blev det bröst och rygg, körde varannan. Började med chins 3 set första setet med 10 kg hängande runt midjan, andra 5 kg runt midjan sista setet körde jag negativa drar mig som vanligt upp och sen drar någon i mig på vägen ner medans jag håller emot.
Sen över till lutande hantelpress 3 set, 2 set på 25kg, sista setet på 22,5kg.
Sittande rodd 2 dropset
Flyes 3 set
Brett latsdrag 3 dropset
20 min cardio på löpbandet
sen prottedrink o banan *MUMS*

Nu måste jag verkligen skriva klart min uppsats *SUCK*

// Arnold (johanna)

5 kommentarer:

Jonas Lundberg sa...

Tror inte att du gillar att gå på diet...för det är ett jäkla gnäll vareviga dag!
Men det har ju gått bra hittills under den lätta fasen...vänta bara till fas 3, 4, 5...
Ärligt så har du gjort väldigt bra framsteg utan gå allför hårt, och det är det som är meningen.
Mot toppformen!

Kan du inte ställa in klockan rätt?
Kan du inte ställa in klockan rätt?

Johanna sa...

Jonas: Haha jag gnäller ALDRIG, du hittar bara på....Nä ärligt talat så vet jag inte hur man ställer in den hahaha...Nu ska jag gå o sova om det nu går, kroppen skriker efter mat *grr*

Anonym sa...

Tror inte stålkvinnan gnäller heller Jonas du gillar ju att överdriva. Skoj att du har en bra coach Johanna.

Mot TOP FORM ett två tre gogogogog

Johanna sa...

Vanessa: Helt rätt tack för det hihi.. Ja han e grym...

Johanna sa...

Jonas: Nöjd nu..KLOCKAN E INSTÄLLD haha