torsdag, januari 3

Projekt LE..



Hmm har varit lite dålig på att uppdatera har jag fått höra *grr* ska bättra mig :0).. Men jag lever och träning & diet går skitbra just nu. Energin e tillbaka och passet ida gick fantastiskt bra :0), stark coh uthållig. Körde rygg, mage & cardio, nlev tyvärr inga bilder eftersom Seth hade fullt upp med klienter hela kvällen.

Mitt senaste projekt e att träna på att le framför kameran haha, jag vet att det kan låta knäppt men jag avskyr verkligen att stå framför kameran.. det krävs träning för att le hihi (dagens i-lands problem, shit vad jobbigt)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, bara visa tänderna nu, gumski=)

Anonym sa...

ser äkta ut i alla fall ;-)

Johanna sa...

Annie: Tack vad gulligt sagt :0)

Em Löfgren sa...

men du har ett väldigt fint leende!!

Johanna sa...

Emliscious: Tack :0)

Johanna sa...

Thesski: Hihi du ver hur mycket jag avskyr att le framför kameran men nu e det dags att börja glänsa :0)

Anonym sa...

Smile Girl smile!!!!!!

Anonym sa...

Så lite så! ;-) jaså, du har sett dom? dom blev bra! =) kul att få förlängt med BB också, då blir man mer peppad!
Om allt gå så hade jag tänkt kliva upp på scen på FF 2008!

Måste ha mål framför mig för och lyckas med min träning... ! bara och köra på nu! =)
Känns d bra för dig?kommer nog gå skit bra!!

Länkar dig me på min sida! =)

kram// annie

Anonym sa...

Klart det är ett äkta leende, det var jag som tog bilden...