torsdag, januari 17

Ryggpass

Shit vilket ryggpass det blev idag, helt grymt måste jag säga. Chins 2 set med vikt, Marklyft 2 set, Smaltdrag uppifrån 2 set och sist T-bar 2 set. Skitbra kontakt i alla övningar, mage blev en ny övning från "Tips från coachen" haha. Den va vass iallafall och jag höll på att dö av kramp ett antal gånger.. Passet avslutades med 20 min intervaller på cykel, har börjat få problem med mina behinnor så jag får lugna mig med löpningen ett tag nu TYVÄRR.

Har lovat att skriva ut mina mått, ska försöka hinna med det imorgon. Har sååååå himla mycket att göra nu om dagarna så jag vet knappt hur jag ska hinna med något längre (NOT). Lever världens lyxliv för tillfället. Sover, tränar & äter, det e NAJS..


Nu e det dags att sova //Johanna

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

snyggrygg! jag är just nu grön av avund!

Anonym sa...

Tycker också att det ser jättebra ut och att du ligger bra till.
Hörde ryktas om ådror på magen...11 veckor kvar, grymt!
Ät nu lite lagom gott idag.

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Har redan ätit en bagel o lite godis. E dock redan illamående :0( CANDY IS NOT GOOD for me..Försökte skicka en bild på min mage med ådror men misslyckades ganska kraftigt haha!! Nja vet i fan om jag ligger så bra till jag tror mest att du inbillar dig det. Har precis ätit mina ägg o keso duktig flicka jag e va.??

Johanna sa...

Emliscious: TACK :0)