fredag, januari 11

Paparazzi...

Vilodagen slutade med att jag sprang runt som en paparazzi nere på gymmet.. Oj oj vad skoj det var tycket jag alltså. Dock uppskattades det inte av alla men så kan det..

Varnar för stötande bilder.....

Jag trodde faktiskt att vi hade kommit till ett gym, men somliga höll inte med riktigt om det ser det ut som







Jimmy & Fredde ger vandra en mysig fredags kram...det måste vara ngt dom har druckit...









De som inte kan uppföra sig straffas med nackdrag i 1 timme....








Lovade även att lägga ut en bild på Anders i hans nya ASSNYGGA tröja *host* *host*








Jimmy kör en snabbpose i förbifarten..








TILL ALLA KILLAR
Hoppas ni ser vad det står hahaha

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH YOU NAUGHTY GIRL

Anonym sa...

Det skulle vara kul om du svarar på min nya fråga! Frågan står undre min profiltext. ♥

Johanna sa...

Vanni: Hihi me like