söndag, januari 13

Lördag..

Lördagen innebar mätning och vägning....dock inga roliga resultat eftersom alla min mått hade ökat antagligen pga vätska. Men just i det läget man inser att måtten ökat och inte minskat som dom borde ha gjort e det inte så lätt att tänka förnuftigt. Det va bara till att inse att jag plötsligt hade blivit en tjockis...

Träning blev i Trelleborg på det nybyggda gymmet, verkligen skitfint. Axlar, biceps & cardio. Passet gick kanon och mina arnold axlar tittade fram haha (plötsligt inte lika tjock längre) . Efter träningen blev vi bjudna på mat på hotellet (tack Anders), kyckling och 1dl ris för min del.
På kvällen åkte vi in till Malmö för att träffa Anna www.metrobloggen.se/fitness , Patrik m.fl. Mycket trevlig kväll maten va inte sååå jättegod men det kompenserades senare av ett ganska rejält intag av candy..

Kommer bilder från passet imorgon jag o Emma måste bara styra upp det hela först..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kul blogg! hittade hit från anna lübecks..ja lägger dig under mina favvobloggar om det e okej?

Mvh Evelina

Johanna sa...

Evelina: Klart det e ok :0)..

Anonym sa...

Ja, bilder nu tack=)

Johanna sa...

Thesski: Nu e bilderna där hihi