tisdag, januari 15

Arnoldpass..


Ännu ett Arnoldpass avklarat för mig & Emma. Min träning går sjukt bra för tillfället och det e grymt kul trots att jag går på diet. Har faktiskt inte känt mig låg en enda dag trots sänkning och imorgon e det ju höjning *mums*..

Började med sned hantelpress endast 2 set, gick över till liggande bröstpress i maskin 2set, sedan flyes på bänk en specialare som jag aldrig kört innan med direktiv från coachen, riktig grym övning skitbra kontakt, sedan 2 set flyes liggande på bänk i cablecrossen riktigt bra pump.

Tricepspasset blev dagens höjdpunkt fick grymt bra kontakt.
Började med sittande extension 2 set (ingen smärta i armbågar), sedan puschdown med V stång 2 set och avslutningsvis 2 set med rep fick riktigt bra pump i min triceps för en gång skull. Passet avslutade med 8 set mage o 20 min cardio på löpbandet. ETT GRYMME ARNOLDPASS..

Lite bilder från dagens pass













Emma gillar kedjor och liknande redskap & Clejs ställer mer än gärna upp för att stötta (eller STÖTA) hihi.. Nä nu e det TV dags för mig ha en fortsatt skön kväll för det ska jag ha// Johanna











5 kommentarer:

Anonym sa...

your looking hot hot hot !!!!
btw var bor du?

Anonym sa...

Det är såna som du som gör att man får inspiration! Bra jobbat!

Johanna sa...

Vanessa: Haha, bor i Ystad i Skåne..

Mats: Kul att man kan inspirera någon. TACK :0)

Anonym sa...

Kan du inte skriva vad du väger, hur lång du är, vilka mått du har (midja, arm, ben)? Hade varit intressant att veta, samt att se förändringarna...

Lycka till!

//Anna

Johanna sa...

Anna:Tack :0), jovisst kan jag skriva ut mina mått. Gör det så fort jag uppdaterar.
Mvh Johanna