lördag, februari 2

Happy..

Vägning & mätning idag. Vikten låg på 56,1 kg, lite skillnad mot förra lördagen då jag vägde 58,7 kg. Nästan 3 kg mindre och ca -2% fett (enligt Jonas) om nu mätningen nu stämmer. Äntligen börjar det hända lite med formen..Tänkte lägga in alla mina mått senare.

Träning idag blev rygg, vader & cardio i Trelleborg. Klemma, jag, Anders, Janne & Jonas öste som vanligt på gymmet haha(tror Jonas blev aningen konfunderad över mig & Emma hihi).. Gick riktigt bra antar att det va pga viktminskningen som motivationen va på topp.. Bilder från passet kommer imorgon eller något (emmas kamera).

Lite höjning av maten idag iform av pasta, gröt och lite extra kyckling *mums*. Behövde verkligen lite extra mat, så nu e jag helladdad igen för en ny tuff vecka.

Ikväll e det dags för jobb igen *suck* känner verkligen INTE för att jobba ikväll o va trevlig mot en massa fulla dryga människor som muppar rundor..
Som tur e så e det iallafall vilodag imorgon vilket innebär endast 1 timmes promenad. Resten av dan ska jag dessvärre ägna åt skolan..

Nu e det dags för mer kyckling & pasta.
// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

wohoooooooooo grymt bra jobbat tjejen !!!!!!!
vill se bilder nu

Anonym sa...

Bra jobbat! Hur lång är du, om man får va nyfiken?

Lycka till

Johanna sa...

Vanni: Ja bilder kommer :0)

Mie: Tack 163 cm kort :0)

Anonym sa...

E stolt över dig gumman:) Love u

Johanna sa...

Jenta: Tack darling!! See you soon o då ska ALLA smaskiga detaljer avslöjas haha
PUSS love u to