söndag, februari 24

...







12 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Vilket härligt tryck!!!

Johanna sa...

Lina: Haha ja det e resultatet av min ätardag, grymmetryck faktiskt o det e NAJS =0). Allt bra med dig annars??
KRAM

Lina Sirén sa...

Härligt =)
Jodå, nu är jag fit for fight igen!! Gött!
Kramis

Anonym sa...

Det blir bättre & bättre! Gött! Bara typ 7 veckor kvar.....

Dan "Densupertrevligaathleticcentertränaren" Nilsson

Johanna sa...

Dan: Det e faktiskt bara 6 veckor kvar =0) så nu e det fullt ös..
Ses på lördag antar jag..

Anonym sa...

Du skulle ju inte äta så att du håller på att sprängas...
Vad är det för ormar du har under skinnet?

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Haha efter varje SMS jag skickade till dig o skrev vad jag ätit fick jag tillbaka "ÄT MER" så det e ditt fel att jag e sprängfylld idag..o ormarna gillar jag skarpt du ska se min mage hehe..

Anonym sa...

Det var ju ironi, testade något nytt ifrån min sida...synd att du inte förstod det...snart blir det torsk o gurka...tror du det räcker med dom sista 30 dagarna?
Har du ormar på magen också?
Kanske bra att få mask i magen nu. Dom äter allt som du äter!

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Haha du vet att du inte kan skoja om mat med mig det borde du har lärt deig vide detta laget. Angående torsk o gurka så funkar det alldeles utmärkt för mig haha.. Mupp det inte mask i magen utan PÅ magen såklart..

Anonym sa...

Håper du börjar bli nöjd, ser jo sykt bra ut! Du er fin!!

*BigMike*

Johanna sa...

BigMike:Haha ännu en som fått råkat ut för mitt gnäll om att jag e tjock. Nja nöjd blir jag nog aldrig men visst formen börjar bli bättre. 6 veckor kvar så det ska nog kunna bli bra tillslut..

Tack =0)

Anonym sa...

saknar dig