lördag, februari 16

Sunshine..

Idag e jag alldeles glad trots att vikten inte gått ner mer än 0,1 & måtten va princip samma som sist. Det går i platåer och man får räkna med att stå stilla ibland. Hoppas du inte blir stressad nu Jonas!! (men formen ska ju inte va på topp förrän om sju veckor så lite tid har jag på mig att tappa de sista kilona)...men idag e det höjning och vila (endast 1 timmes promenad o den e redan avverkad) 300 gram kolisar hihi (Coachen ringde precis o påpekade att jag INTE skulle skriva att det va 300 gram EXTRA utan 300gram allt som allt, han e såååå gnällig). Massor med pasta, gröt o frukt blir det *mums*. Ikväll e det jobb som gäller för min del..

Lite bilder från imorse




Från morgonpromenaden :0) really NAJS






















// Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

För det första tycker jag att du är skit snygg......

Bilderna från din promenad va super, verkligen vår, jag tog också bilder från igår när jag va ute, också en massa vårblommor...så himla skönt med en massa sol och vårblommor!
Då blir humöret på topp.....Hoppas för dig också!!
KRAM "Sassa"

Johanna sa...

Sassa: Tack vännen :0). Mitt humör e mycket bättre nu och jag har kommit fram till en del viktiga saker vi pratade om häromdan, du vet säkert vad jag menar. Hoppas vi kan ses snart o snacka lite.
KRAM

Anonym sa...

Skönt att höra att du mår bättre!!

självklart kan vi det,ser framemot det!

Vad du än kommer fram till så är det med all säkerhet det bästa för dig!!
Men gumman, glöm inte att du kommer först!!!
Tänk ego :-)

Kram S

Anonym sa...

Jadu... det börjar ju likna nått nu!!! hade varit kul å se dig mot en vit bakgrund... lite svårt att se markeringarna mot den gråa tapeten :)

Dan "denargavaktenmenlikagladändå" Nilsson

p.s.öh hälsa classe man