torsdag, februari 28

Svulle tryck WOW snowman....Isbergssallad is the shit



















Körde rygg & mage idag och fick sånt grymmetryck så jag nästan inte kunde träna mer haha.. det e grymt!!! Isbergssallad is the shit alltså haha. Det borde alla prova ;0)

Började passet med 15 st chins all by my self ganska nöjd med tanke på mitt energiintag sen blev det hantelrodd, latsdrag och avslutade med 2 set skivstångsrodd och sedan 6 set mage för att sedan traska bort till de förfärliga cardiomaskinerna *suck* idag jobbigare än någonsin. 50 min på löpbandet väntade, men döm av min förvåning jag bara sprang o sprang o sprang energin tog liksom aldrig slut.. så 50 min senare hoppade jag av för att ta min drink o mitt äpple men då tog jag slut, allt blev svart och det kändes som att jag skulle svimma. Hällde i mig drinken o åt mitt äpple o efter en stund mådde jag bättre igen :0)...

Formen börjar kännas bättre, fortfarande vattning men det spelar mindre roll nu.. Snart e det lördag och de innebär ÄTARDAG även för moi hihi tack Jonas you make me happy när jag får äta så mycket jag vill (eller nästan hur mycket jag vill iallafall)..


Imorgon fredag då e det axlar, biceps & vader som står på schemat, får hoppas att Arnold kommer på besök men det brukar han ju göra när det vankas axelträning..


Ha en bra kväll nu ska jag gå & va lite social
// Johanna

10 kommentarer:

Anonym sa...

Marry me chica you are too beautidul !!!!
Inte långt kvar bu tjejen grymt att du kämpar varje dag!

Johanna sa...

Vanessa: Nu börjar det närma sig gumman hihi jag längtar riktigt mycket nu faktiskt.. Tack du e gullig.. Allt bra med dig?? Kommer ni till V-ås förresten?
*KRAMAR*

Lina Sirén sa...

Ge mig din rygg bejbii!!! Vill haa!! Ser ju asbra ut gumman!
Blir det nåt pass ihop på lördag? =)
KRAMEN

Anonym sa...

Kul och trevlig blogg! Lycka till på tävligen och kämpa vidare =)
Mvh Tess

Johanna sa...

Lina: Hihi men jag tror faktiskt att jag vill behålla den blir lite tomt utan =0).. Det blir dessvärre inget pass denna lördagen men nästa vecka verkar det bli av..
Kram

Tess: Tack ska kämpa på jag lovar
=0)

Jelenko sa...

Blir det lund på lördag?

Anonym sa...

Bor du själv eller?

Johanna sa...

Micke Jelenko: Nää det blir inte Lund på lördag, du hade väl ändå bangat eller haha.. Vi va tvugna att skjuta på det en vecka till nästa lördag så du kan ju börja förbereda dig mentalt redan nu hehe.

Anonym: Näpp, WHY??

Anonym sa...

Tack så mycket :)You to girl!! Kör på hårt nu! Bara 5 veckor kvar! Det går snabbt. / Heidi

Johanna sa...

Heidi: Hihi Ja det går verkligen snabbt nu..hoppas att jag lyckas skala av det sista kilona nu =0)..