söndag, februari 17

The Crazy Bitch & Jane..


Alltid lika seriösa :0)





Tyckte vi kunde ha lite roligt innan det va dags att börja jobba, fast vi hade ganska skoj på jobbet med haha.. Men nästa gång ngn beställer mjölk med vodka så VÄGRAR vi göra denna ÄCKLIGA mix haha eller vad säger du Jenta















Darling hur många gånger måste jag säga till dig att du INTE har bott djungeln & du har heller ALDRIG varit tillsammans med Tarzan..sorry dude
Snart promenad & sen i eftermiddag ska benen plågas

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde benen i går... fuck, kom knappt ur sängen i morse :) jag hoppas du gör en repris av det i dag!! he he
/lübeck

Johanna sa...

Anna: That´s excatly what I´m going to do haha.. Ska gå & förbereda mig mentalt nu för ett djävulskt pass. Ser framemot nästa helg
KRAM

Anonym sa...

tack för att du ger mig inspiration & motivatin :-)

Kram "Sassa"

Anonym sa...

länken till min är fel....
det ska vara http://fuckyouto.blogg.se

Anonym sa...

Jenta uppskattar om du låter mig få godkänna bilderna innan du lägger upp galna "Jenta & Lanta" bilder;)....en bild där måste vi prata om...
haha ja visst hade vi skoj men det var vi ju faktiskt varje gång vi umgås:)Måste bli mer bara!
O nej, fulla personer o mjölkdrinkar...AAAAaaaaaa!!!
Nä Tarzan har ännu inte dykt upp i mitt liv tyvärr(har trott de vid något tillfälle...men nej) Men jag fortsätter leta i djungeln...
Love u jolanta

Anonym sa...

Damn your hot girl

Anonym sa...

Får man fråga vad du tar för tillskott? Samt laddning före/efter träning? Du ser helt amazing ut! :))

Anonym sa...

shit vad snygg kompis du har;)me like