tisdag, februari 26

Trycklös & slät med lite drygt 5 veckor kvar..


Lite kort uppdatering träning och diet rullar på som det ska. 5½ veckor kvar och min numera griniga Coach har gjort lite justeringar i form av höjning av cardion och sänkning av maten (huh oväntat va). Hungern har slagit på värre än någonsin och det e ganska jobbigt särskilt för alla runt omkring mig som tvingas stå ut med mina helt galna och oväntade vredesutbrott och mitt ständiga gnällande*sorry*. . Man kan säga att jag e aningen labil för tillfället.... Men formen börjar iallafall bli bättre. Dock har jag av flera olika anledningar samlat på mig en MASSA (nu pratar vi mängder, jag ser ut som en flodhäst) vatten och det e inte alls kul. Trots att jag vet att det bara e vatten blir jag superstressad vilket resulterar i mer vätska och det suger.. Tur att det finns ett helt team nere på gymmet som skäller på mig när jag kommer in i dessa svackor hihi (anställda endast för att peppa mig under diet haha)

Thess & jag va inne hos Anna idag och där hade vi en till som va nojjig över dieten. Så vi kom helt enkelt fram till att detta e en vecka då ALLA som dietar börjar tvivla på om de ska komma i form eller ej hahaha...

Men trots dietande, lite mat och mycket träning e jag alldeles glad och mår bra och det underlättar dietandet en hel del.
Imorgon e det vila från styrka så då har jag bara morgonpromenad och cardio iform av intervaller på kvällen. Och såklart min sedvanliga rump & ben massage...

Snart e det dax att bli såhär brunmålad o fin hihi
// Johanna

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hur tömmer man kroppen på vätska?! Och varför/hur samlar man på sig onödigtmkt vätska...har det med maten att göra??!

TACK för svar=))

Eric sa...

Hej! :) Du fixar detta! Nice tryck i bilderna på förra inlägget! Lycka till! Mvh Eric

Johanna sa...

Anonym: Efter en ätardag lägger man oftatst på sig en hel del vatten eftersom du äter på ganska bra.. men det kan ju även bero på stress och andra saker i kroppen.

Eric: Ja jag hoppas på det jag lovar att göra mitt allra bästa för att komma i så bra form som möjligt.
TACK =0)

Anonym sa...

Varför visar du hela röven?

Johanna sa...

Anonym: Så att du ska ha ngt att titta på you stupid fuck...
O hela röven vete fan om det e men allt e ju relativt haha

Anonym sa...

Är det ett såkallat "SPANISH R-HÖL" ??
(kan vara FRANISCH oxå ?)

Mvh Mr. Hemlig

Eva-Linn sa...

Ha ha! Har följt din blogg ett tag nu och du verkar vara en riktigt skön tjej!=) Riktigt snygg kropp! Lycka till! Ska bli kul att se dig på scen!

Anonym sa...

Öh ja ja men de viktiga e att det ser bra ut!!! Fullt ös som du sa....

Å nop tyvärr tycker inte lasse om mig... så inget mer tingevalla för mig!

Dan "snartedetsommarjippi" Nilsson

Johanna sa...

Eva-linn: Hihi vad kul att du tycker det =0)..
TACK SÅ MYCKET

Dan: Jasså det gör han inte haha, det va ju inge bra. Aja då får du börja på Bar&Bar eller ngt istället då..hehe Japp fullt ös e the shit just nu (och isbergssallad såklart haha)