torsdag, februari 21

Dags för ryggpisk..

Dags att gå o piska ryggen & vaderna lite..kan hända att det blir lite bilder om jag inte e whey to fat för det kan hända ibland som ni säkert märkt haha.

Nä men formen e sådär just nu lite vattnig och svullen men med lite drygt 6 veckor kvar ska den väl hinna infinna sig till tävlingsdan. Men orken och motivationen finns känner mig inte alls sliten vilket dock gör mig lite nervös eftersom det känns då som att jag äter för mycket och tränar inte tillräckligt. Kanske e det ungdomens källa av en mildare sort jag fått tag i haha, eller vad tror du coachen :0).. Skit i det nu nu ska jag traska ner till gymmet i vårt UNDERBARA väder

Hörs senare
// Johanna

9 kommentarer:

Anonym sa...

Your one of a kind ;)

Anonym sa...

Vad äter du för kosttillskott? :)

Johanna sa...

bigmike: Tack =0)..

Anonym: Äter white flood från controlled labs, Syntrax nectar protein, hypedrolh2, vitaminer, mineraler o fett såklart... That´s about it I think..

Anonym sa...

Ahh ok. Men vad tar du för ngt innan träning? whito flood?? eller typ kreatindrink eller?

Johanna sa...

Anonym: Ehum typ 20 min innan träning börjar jag dricka mitt whiteflood o dricker det under hela mitt pass(fyller på med vatten under passet). Tar inget kreatin för tillfället. White flood ökar ju även styrkan så jag tycker att det räcker att köra på det just nu.

Körde på green bulge & glycegrow ihop innan och det gav grymma resultat i form av styrkeökningar och uthållighet.

Jelenko sa...

Tjena tjejen, ser bra ut:) alltid lika kul att se dig......

Johanna sa...

Jelenko: Hihi tack du e gullig.. Hoppas allt e bra med dig :0), annars då??

Anonym sa...

"Ungdomens källa" kan ju vara lite olika saker. Är inte helt säker på vad du syftar på, men bägge mina syftningar gör nog susen, men inte i .....! Jo på sätt och vis...påsätt....
Lite knäpp bara, inget ovanligt...!

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Shit vad du e knäpp, borde inte lägga en sekund på att svara på din kommentar *grr*