torsdag, februari 14

Maybe it was Arnold..??



Kanske va det trots allt Arnold som kom på en snabbvisit när han hörde att det ryktades om ett axelpass. Han har för vana att dyka upp vid dessa tillfällen och då får man passa på att utnyttja honom till max. Passet gick alltså skitbra vilket jag inte riktigt hade räknat med, med tanke på mitt dåliga humör.

































David tror minsann alltid att han ska slippa undan kameran..men icke, jag lyckas alltid fånga honom :0)



Nästa Mr Olympia Liam (till vänster alltså, sorry Martin)




8 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Ser ju kanon ut vännen!!
KRAM

Anonym sa...

Vad tjock du ser ut...pinsamt!

Anonym sa...

Ehh skojar denna Jonas nu om att du ser tjock ut?
haha ehh

Nina

Johanna sa...

Lina: Tack gumman men du vet hur det e, fortfarande mycket att skrapa av för att få till en hyfsad tävlingsform.

Jonas Lundberg: Som vanligt e du så stöttande och uppmuntrande haha. Nä men skämt åsido utan dig hade jag ALDRIG fixat det. Folk anar inte vad du får stå ut med var eviga dag, det e fan inte lätt att ha med mig att göra när jag e på diet. Ringer var och varannan minut o bölar över min form o att jag aldrig kommer att hinna osv. Skriker o gnäller värre än ngn annan. Du e guld värd men det vet du väl :0).. O idag blir det inget gnäller eftersom som min form is way much better than yesterday!! (Seth beundrar dig verkligen för att du står ut med mig, han e såååå glad att han slipper)

Nina: Mmm.. man vet aldrig om han skojar eller menar allvar haha!! Nä han skojar för det mesta

Anonym sa...

Snygga bilder! Vad är det för svart sporttopp som du har under linnet? Märke och var hittar man den? =) Har alltid letat efter en sådan men ej hittat (som är låg framtill och kryss bak)

Johanna sa...

Anonym: Tack, på Intersport har jag köpt den, stay in place min favorit top helt :0).

Anonym sa...

Sjuk bra fysik du har, speciellt ryggen å axlarna!

Johanna sa...

Anonym: Tack vad kul att höra :0)