fredag, februari 29

Fredag...

Jaha då var veckans sista styrkepass avklarat, axlar & biceps. Lite besviken blev jag allt för Arnold vägrade komma fram idag *grr*. Hade inte alls samma tryck som tidigare i veckan men jag antar att jag e så pass tom i kroppen nu så att det e praktiskt taget omöjligt att få grymmetryck. Avslutade passet med 40 min på löpbandet. Mådde inte helt bra idag heller när jag var klar, typ samma känsla som igår.
Har varit ganska låg hela dan faktiskt. Redan efter min morgonpromenad började jag känna mig trött o konstig.. Kan bero på att det e fredag och att vi har ändrat upplägget så att jag kör 6 lågdagar sen fyller jag REJÄLT på lördagen I LIKE.. Har hänt en hel del med vikten och imorgon e det dags för en ny mätning, ska bli kul att se vad den visar!!

Måste säga att jag för tillfället e hyfsat lugn vad gäller formen, har faktiskt aldrig sett såhär bra ut 5 veckor innan tävling. Tror det kan det hinna hända ganska mycket på dessa sista veckor som e kvar.. Nu börjar jag längta efter tävlingen riktigt mycket. Har även införskaffat mig lite nya smycken så att jag kan glittra ordentligt när jag står på scen haha..

Trevlig helg
// Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men tävlar du i den långa eller korta klassen? Ha en bra lördag! / Heidi

Johanna sa...

Heide: Jag går i korta e bara 1,62 hihi.. Du kör långa va??
Tack detsamma =0)