tisdag, februari 12

Hihi....

Efter helgens tripp e mitt humör på topp igen och motivationen är åter tillbaka sååå skönt!! Beror säkert på höjningen av maten och en hel del andra things :0) hihi. Kom att tänka på att det inte blivit så mycket bilder på sista tiden, har nämligen bara en sån megastor systemkamera som man måste ha väska o hela kittet till. Orkar aldrig ta med mig den är jag ska någonstans. Men idag har jag varit på elgiganten och köpt en liten söt kamera som jag kan ha med mig överallt. Så nu kommer det att fotas i massor tror jag i alla fall (om formen tillåter)..

Gårdagenspass blev ben, vader & cardio, idag e det dags att plåga armarna. Fick verkligen grymme-tryck i alla övningar, vilket e ovanligt när jag tränar armar. Helnöjd med andra ord Avslutade passet med 30 min cardio och det suger kraftigt men det e bara till att göra som coachen säger annars får jag väl skäll.

Imorgon e det egentligen höjning av kolisar men eftersom jag sheetade till det med ätardag gånger 2 så blir det lågdag även imorgon. Men vätskan har iallafall börjat släppa, imorse hade jag tappat 1,5 kg sen igår så det känns bra. Måste säga att min form e hyfsad om man tänker på allt skit jag stoppade i mig i helgen.

Nu ska jag inta soffläge..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Coachen är sur...

Anonym sa...

Hur har du lagt upp träningen?! Är det två muskelgrupper per pass en gång i veckan eller?!
Och vart är tävlingen?!

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Du behöver inte va sur för jag berättade ju faktiskt att jag hade fuskat. Jag har redan fått mitt straff iform av 5 lågdagar och en form som suger...

Anonym: Just nu ser min styrketräning ut på följande sätt:
Måndag: Ben, vader
Tisdag: Axlar,bröst & mage
Onsdag: VILA
Torsdag: Rygg,vader
Fredag: Armar & mage
Lördag & söndag: VILA
Tävlingen e i Västerås

Anonym sa...

Yo. Vi vill gärna bo på samma hotell som sist, då det är gratis lunch/middagsbuffé oxå. kommer inte i håg vad det heter bara... men har ni bokat, eller vill ni bo på samma? ligger ca 50m från aros:)
Tänkte boka snart... ska du köra Loaded? då kan vi upprepa proceduren.
Lübeck

Anonym sa...

Hej hej! Såg att du också skulle tävla på MTGP nu i april =) Trevligt trevligt,me to =) Såg dessutom att vi tävlade på ff 06 bägge två med. Tävlar du i den korta klassen? Jag tävlar i den längre iaf. Är ditt efternamn typ som mitt förnamn föresten? =) eller nåt? =) Hoppas det går bra o lycka till! Mvh /Heidi.