onsdag, februari 6

Dessa matlådor....

Har inte haft mycket ork över för något annat än dieten denna vecka. Träning & diet rullar på och formen blir bättre. Dock är jag fortfarande stressad över att jag inte ska bli tillräckligt hård, särskilt mina ben o min rumpa släpar efter ganska mycket SOM VANLIGT *grr*..

Helgen kommer att spenderas på fitnessmässan i Norge, men först imorgon ett stopp i Göteborg för att köra ett pass med coachen och för en formcheck såklart (aningen nervös om jag ska va ärlig).. Ska köra rygg & bröst, tänkte piska Jonas i chins (antagligen det enda jag kan piska honom i haha) får se vad han tycker om det :0)
Dagen har ägnats åt att stå i köket o fixa ALLA 3000 matlådor jag ska ha med mig nu när vi åker iväg. Gud vad det e komplicerat att åka iväg någonstans när man går på diet. Jag föredrar att va hemma under min diet men man kan ju int eheller sitta hemma alltid som ett jävla meckatroll.. Men iallafall så tror jag att allt som allt har jag med typ 8 lådor med mat samt 4 kg isbergssallad och diverse kosttillskott och annat smått o gått *suck*.


Träningen går hyfsat bra, energin e inte alltid på topp vilket inte e sååå himla konstigt med tanke på mitt energiintag. Men det e bara att kämpa vidare 8½ vecka kvar yikes det e faktiskt snart dags att ställa sig på scen (tycker jag). Har bokat tid hos frissan och ska ringa Anneli imorgon o boka tid till mina naglar, lika bra att göra det nu för när det närmar sig tävlingen har man så mycket annat att tänka på ändå..

Nu e det dags att titta lite på TV tror jag..

// Johanna

5 kommentarer:

Mia sa...

Formen ser fin fin ut gumman!! :)

Johanna sa...

Mia: Tack vännen :0).. Hoppas du vet vilket grymt stöd du har varit & är. Skönt att veta att jag kan ventilera ALLT med dig.
KRAM

Anonym sa...

Det blir inga Chins, tänkte på precis det när jag var ute och promenerade. Tänkte vi skulle träna ryggen och inte senorna under armarna.
Coachen väljer övningar...

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Du e en mupp.. Det e bara för att du inte orkar en enda haha looser.....

Anonym sa...

Haha, jag som blir helt slut av att packa matlådor för en dag på jobbet...=) Hoppas det blir kul i Norge nu! Pina coachen din rejält, det är han värd;)