måndag, februari 11

Norge


Jaha då va man hemma igen efter en helg i Norge & Göteborg. 3 kg tyngre o ganska svullen måste jag säga. I torsdags bar det av till Göteborg för att träna på exhale. Passet gick sådär hade inte mycket ork men coachen puschade på så gott det gick, han körde t.o.m 30 cardio med mig, lite impad faktiskt haha. Camilla & Eddie tränad med och vi avslutade passet med lite posering. Fick bra tips av Camilla att tänka på vad gällde poseringen inför tävlinge, det tackar vi för :0)..


Fredag morgon bar det av till Norge. Hela fredagen mådde jag piss och vid flera tillfällen kändes det som att jag skulle svimma. Jag vet att jag e gnällig men va fan. Iallafall så blev det en ordentlig ätardag på lördagen med hotellfrukost, lite godis och pizza *ihh* jag vet det va inte meningen att det skulle bli så mycket men det fanns liksom inget stopp. Men jag va ute o gick 1 timme på morgonen och körde 30 min på löpbandet inne på mässan.


En av det roligaste mässorna jag varit på faktiskt. Blev spraytannad två gånger (blev nästan svart efter andra gången) hihi.. Fick iallafall träna på att stå på scen inför en massa publik när jag blev sprayad....


Söndagen råkade också bli en ätardag..hmmm förstår inte alls hur det gick till men gott va det iallfall. Tror faktiskt att jag behövde lite extra påfyllning för att orka med de sista veckorna utan några ätardagar. Tänkte först inte berätta det för Jonas men nja jag va tvungen och han blev inte överlycklig över mitt FUSK (sorry). Straffet blev 5 lågdagar men det fixar jag med all den energin jag bulkat upp med nu hahaha...


Nu kallar soffan..


// Johanna


4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Ge mig din mage!! =) Så fiiin gumman!
Kramis!

Johanna sa...

Lina: Tack gumman, men där e MYCKET kvar att ta av.. 8 veckor kvar nu. Allt bra med dig? När kommer ni till Ystad & tränar??
KRAM

Anonym sa...

Hei min vackra Johanna!!
Du har gjort inntrykk på meg,
klarer inte helt å slutte tenke på dig! Håper vi sees igjen snart;)

Mike

www.bigmike.blogg.no

Anonym sa...

8 lätta och roliga veckor kvar tjejen * ler*

kom igen du klarar dettta och jäkla va tanned du blev!!!!