torsdag, december 20

Precis som förr...=)


Hade ingen möjlighet att skriva igår. Morgoncardion blev intervallträning tillsammans med Thess vi sprang 10min*3 & gick 10min*3. Styrkan på kvällen blev axlar & cardio även detta med THESSKI =).. Det var alldeles alldeles kuligt att vi äntligen kunde hitta en en kväll då vi båda va lediga. För 3-4 år sen innan Seth kom och rövade bort mig "bodde" jag praktiskt taget hos Thess. Gud vad skoj vi hade, särskilt kommer jag ihåg vår roadtrip till Halmstad i Thess lilla smartbil som vi även sov i en natt.. Oj oj oj det va tider de. Hittade en gammal bild på mig & Thess..


Åter till passet

Axelpress

Sittande lateral raises

Baksida

utsida i cablecross

Vader...ooopss glömde helt bort att dom också skulle tränas *host* *host*.. Får man väl skäll av coachen ikväll aj aj =(


Ha en bra dag// Johanna

Inga kommentarer: