söndag, december 23

Domen...

Fick min dom idag men den var allt annat än negativ.. coachen var nöjd med mina resultat och gjorde därför inga ändringar i varken kost eller träning. Känns riktigt skönt och motivationen är fortfarande på topp kanske ännu ett steg högre upp idag =).. Var faktiskt lite överraskad själv över resultaten .

Igår blev det en hel del julgodistillverkning hemma hos Jane (jenta) och inte en enda smakbit fick man ta =( men den som väntar på något gott väntar (ALLTID enligt mig) aldrig för länge..
Detta är självvalt och imorgon är det dessutom fritt fram för mig att unna mig lite av det goda.. Måste då erkänna att jag redan har inhandlat TVÅ godispåsar som ska förtäras med gott samvete imorgon haha..

Träning blev morgoncardio 45 min med Jenta =)..armar 8 set på biceps och 9 set på triceps och 20 min löpining efter passet..

Imorgon blir det endast intervaller på morgonen och påfyllning resten av dan

Lussebullsbak och FRULLEBULLE hemma hos Jane imorgon kl 9:00 det e NAJS
GOD JUL
// Johanna

Inga kommentarer: