tisdag, december 25

..med huvudet i toalettstolen

Bokstavligen talat så slutade vår julafton med huvudet i toalettstolen.

Vaknade 7.30 på julaftonsmorgon och gav mig ut för att springa intervaller i 45 min. Allt kändes bra och på vägen hem stannade jag och handlade med bullar till mig & Jenta. Prick 9.00 va jag hemma hos Jenta för att äta min efterlängtade bullefrulle och baka lussekatter.

Väl hemma började vi göra oss iordning för att åka till mina föräldrar men hann inte mer än dit och ta upp lite julmat förrän jag började SPY =( och sen höll det på under hela natten. Kunde inte ens öppna en enda julklapp och fick inte i mig något alls att äta på min ätardag *snyft*. Fick en peak av en tjejkompis som menade på att det var ett tecken på att jag inte skulle ha någon ätardag haha tack för den MIA =)..

Är helt slut i min kropp ligger med nästan 39 graders feber och zappar mellan kanalerna. Inte något vettigt visas *suck* Gud vad jag tycker synd om mig själv.... Så nu vet ni vilken rolig julafton jag & Seth hade...

Hoppas ni andra hade en bra ´julafton med mycket god mat och en massa roliga klappar
// Johanna

Inga kommentarer: