fredag, december 28

hmm frisk...

Jaha då sitter man här igen.. Har precis kommit tillbaka från min morgonpromenad och ätit min gröt. Och vet ni vad peppar peppar....jag känner mig frisk som en nötkärna, men så kände jag i onsdags med och se vad som hände igår. Det e bara att vänta och se om det håller i sig. Ikväll blir det ben eller rygg får se lite hur mycket ork jag har.. Dagen kommer att ägnas åt att skriva min uppsats som snart ska va klar :(..

Här kommer mina egen designade älsklingar som följer mig i vått och torrt hihi..




4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena
Vilka ursnygga nike skor !!! Måste skaffa själv vart kan man köpa dom?
kram
Vanni

Johanna sa...

Vanessa: Hej vad kul att du hittade hit =) gå in på www.nikeid.com så kan du designa hur du vill och med vilket namn du vill. Ganska tuffigt haha..
Kram

Lina Sirén sa...

Görsnygga ju =)
Skönt att du är på hugget igen tjejen!
Kramis

Johanna sa...

Lina: Tack
Ja det känns såå skönt att kunna börja träna ordentligt igen. Allt bra med dig??
Kram