fredag, december 28

Arnold is back...


Blev ett ryggpass idag, faktiskt det bästa passet på länge =).. Äntligen har styrkan och energin kommit tillbaka nu vet jag att jag e frisk. Började passet med 3 set chins . Första setet körde jag med 10kg vikt hängande runt midjan andra setet en 5kg vikt och sista setet körde jag utan någon extra vikt..gick över till stående skivstångsrodd 3set, avslutade med 3 set latsdrag. 9 set mage, crunches på boll, fällkniv med viktplatta och hängande benlyft, passet avslutades med 20 min löpning.















Lite skoj får man faktiskt ha :0)









Imorgon e det dags för ny mätning och vägning, kan inte tänka att det har hänt sååå mycket på en vecka men vi får se :0)

Nu ska jag gå ut och lägga mig i soffan o titta på film..
// Johanna







Inga kommentarer: