måndag, december 17

Helloooooooo



Ähumm jaha då var det dags även för mig att starta en blogg dock med lite påtryckning från omgivningen =) (hoppas du känner dig träffad SETH haha)..


Alla ni som läser kommer att kunna följa min roadtrip mot MTGP -08 (bf -163). Min diet startade i tisdags med en chockartad rivstart. 22:30 fick jag ett mail att jag var tvungen att börja min diet dan därpå och att det just nu inte fanns något utrymme för någon påfyllnadsdag.. Bara att bita i det sura äpplet och åter igen plocka fram "Diet-Johanna".
Nu har det snart gått en vecka och allt känns kanon, motivationen är på topp och jag är så laddad man bara kan bli.

Har precis kommit tillbaks från min 45 min morgonpromenad och sitter och avnjuter min gröt och prottedrink, som för övrigt är det BÄSTA jag vet. Min gröt den är helig =)..

Nä nu är det dags att plugga lite, har en rolig B-uppsats att skriva nu över jul..
Ha en bra dag // Johanna








2 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Hej gumman!!
Va kul att du också börjat blogga =) Kommer absolut följa din väg!
Själv måste jag bygga lite nu så det blir nog tävling först om 1 år igen. Ser ju ut som en liten spagetti på scenen...
KRAAM!!

Johanna sa...

Lina:
Vad roligt att du kikade in hos mig =).
Nu tycker jag att vi får ta tag i saken och träffas vi bor trots allt bara 40 min ifrån varandra.
Och jag tycker inte alls du ser liten ut däremot tycker ag att några ser för STORA ut =)

Kram kram Johanna