söndag, december 30

Frustrerad........& HUNGRIG

Sitter med min förbannade uppsats men kommer inte någonstans. Har suttit med texten framför mig nu i över 1 timme och jag har nog inte skrivit mer än ett ynka ord ahhhhhhhhhh jag blir vansinnig. *
Det e så frustrerande, men ärligt talat det är alltid likadant varenda termin. Hela terminen går man och gör knappt något, när det sedan blir december månad då först rasslar det till med en tenta hit, litteraturseminarien dit för att sedan avsluta terminen med en uppsats som ska va klar veckan efter jul.. GRATTIS till en utomordentligt välplanerad termin..

Och hungrig e jag men tro inte att matklockan ringer för det ICKE, jag får snällt vänta en timme till *grrr*

Träningen igår blev ben & cardio.. tungt och många reps har man fått ordinerat av coachen så det är bara till att va så snäll och lyda.. Jag tror minsann jag är hans bästa klient för jag gnäller ALDRIG(nästan aldrig haha).... Iallafall så har jag inga ätardagar inplanerade på schemat och inte ens det gnäller jag över haha =).. Fast nu när jag tänker efter så kanske jag ska gnälla lite för jag dör nästan av hunger förtillfället *snyft*

Nä nu ska jag fortsätta stirra på skärmen, för tänk om det plötsligt dyker upp en färdig uppsats som e redo att skickas in, det hade varit NAJS som Melker skulle sagt..

Hej hopp
// Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig, ville bara kika in och önska ett gott nytt! Träna hårt och lycka till med "vanliga" livet. :) Kanske ses till SM. Hälsa Seth - Sally

Anonym sa...

Lycka till nu med uppsatsen hoppas du kommer bli klar snart.
Det är vanligare nu med inga ätardagar under en diet man måste nog vara rätt fokuserad och starkt mentalt för att klara det.

Lägg gärna några recept i bloggen ul att prova på lite nya mat recept.

Lycka till och gott nytt år

Johanna sa...

Sally:
Hej vad skoj att du kikar in, hoppas allt e bra med dig och att träningen går bra :0)!! Hur ser dina planer ut för nästa år??

Gott Nytt År på er med.. Seth hälsar


Vanni:
Tack tjejen :0).. JA det känns faktiskt helt ok utan ätardagar än så länge iallafall hihi.. Ja klart jag kan lägga ut lite recept.

Gott Nytt År till dig och familjen

Lina Sirén sa...

Åh, jag vet precis hur du känner med att inte komma någon vart med skrivandet. Jag är precis likadan! Borde verkligen ta tag i mitt artikelskrivande... Men det tar vi nästa år, haha. Låter bra =)
Gott nytt år på er med vännen!! Tycker vi tar några dater snart, en dag hos oss och en hos er vore kul! Träning och annat skoj!
Kram kram!!