onsdag, december 26

hihi.....

Äntligen frisk =).. Har precis varit och kört ett axelpass men fyyyyyyyyyy vad svag jag va och inget tryck i mina muskler men jag e iallafall frisk och på G igen och det e såååå skönt. Har absolut inte tid att att va sjuk nu när jag ska komma i mitt livs bästa form hihi.. Körde 10 set på axlar , 6 set på mage & avslutade med 20 min löpning..

Får bjuda på en snyggebild som Seth tog på mig i bilen till träningen hihi


Kvällsmat blev som vanligt mina ägg men dock med en ny favorit, kikärter som jag rostar i ugnen med lite lök *mums*..

5 kommentarer:

Em Löfgren sa...

just funnit din blogg och din sjukt snygga bild!! nice fysik bruden!! =)

Johanna sa...

Emliscious: Tack =) vad kul

Johanna sa...

att du hittat hit menade jag =)

Lina Sirén sa...

Nämen gumman! Fick du spendera julafton över toalettstolen, din stackare! Skönt att du är friskt nu igen i alla fall! Ska bli görkul att följa dig mot MTGP, tycker du ser ut som en riktig biff på bilderna ;o)

God fortsättning på er!
Hoppas vi kan ta en träningsdate snart =)
Kramar i massor //Lina

Johanna sa...

Lina: Mmm det e sååå drygt att va sjuk.. Klart vi får ses snart och köra ett träningspass, vi kommer gärna in till Lund någon dag. Hälsa Calle
Kram kram