torsdag, december 20

Power Puff Pinglan kör bröst & triceps







Idag blev det ett riktigt grymme pass kände mig som en riktig power puff pingla haha.. Började med lutande hantelpress och körde en femma på 27,5 kg hantlarna =) kände mig multum stark hihi *lite stolt över mig själv. Det blev iallafall allt som allt 9 set på bröst och 9 set på triceps. Avslutade med 20 min löpning..




Dagen började med morogncardio som vanligt =) sen var det bara att inta pluggposition. Börjar bli lite stressad över min förbannade uppsats som ska vara klar alleles för snart *suck*. JAg är expert på att skjuta på allt jag ska göra när det gäller skolan...
Har precis ätit mina ägg och ska snart inta soffläge..
Ha en fortsatt skön kväll // Johanna



1 kommentar:

Anonym sa...

Wow vilken utvecklign du gjorde från din först till andra tävling!! Hur tränade du och åt under den tiden?!