tisdag, december 18

Grrrr......

Grrrr tog just den sista tuggen på min banan *suck*..det e konstigt att den alltid tar slut lika fort.

Jaha då har man återgått till arbetslivet och de sköna dagarna som student är över (dock bara tre veckor).
05.00 ringde klockan och jag var inte det minsta road av att gå upp och ge mig ut på någon morgonpromenad. Är ju van att sova till 9 iallafall haha.. Men jag skulle ALDRIG i mitt liv våga skippa promenaden eller fuska på något annat sätt så det var bara till att hoppa i mina morgonprommis kläder och ge mig ut. Faktiskt riktigt skönt, jag älskar ju ändå dessa promenader, det är såå skönt att gå för sig själv och rensa tankarna. Ta inte illa upp nu Emma du vet att jag mer än gärna går med dig =).. Ditt sällskap är guld värt både på promenaderna och nere på gymmet och under våra ÄTARDAGAR (som för tillfället lyser med sin frånvaro).
Efter promenaden blev det gröt o protte med tillbehör =)

Jobbade till kl 17 och det var riktigt kul att komma tillbaka till alla mina små knattar som inte va så små längre..

Idag var det rygg, biceps, mage & cardio på schemat. Passet gick hyfsat lite ont i korsryggen sen benträningen igår.

chins 3 set
sittande rodd 3 set
brett latsdrag 3 set
liggande bicepscurl (uppifrån) 3 set
High pulley curl 3 set varav 1 dropset
mage 7 set
cardio 20 min
Bilder från passet kommer ikväll.

Imorgon ska jag iväg och träna Axlar med Thess *längtar*.. Alltid lika kul och motiverande att träna på ett annat gym än det man är van vid.

Ha det super så länge// Johanna

Inga kommentarer: