fredag, maj 2

Laddninsdag 2..

Ja då sitter man här igen med potatis o banan.. Mm. igår var det riktigt gott men just nu skulle jag kunna spy på det tur att jag bara har 2 kg kvar att äta då ju haha.. Formen ser faktiskt riktigt hyfsad ut och vikten låg igår på 50,4 =) alltså nästan 1 kg minde än lägsta vikt på MTGP så förhoppningsvis kommer jag in med en lite bättre form (vilket det faktiskt ser ut som )..

Baddräkten fixade vi klart igår Tack älskling för att du orkade sitta o pilla med det när mitt tålamod inte e vad det borde va. Men men nu e det klart och den blev sååå fin.

Nu ska jag laga lite mer potatis och sen lägga ett lager färg och vid 14.00 bär det av till Danmark men först in till Malmö och hämta upp Patrik och Anna. Invägning kl 18.00 i Ringsted ikväll. Nu börjar tävlingsnerverna komma hihi det ska bli så otroligt kul.

Ha en bra helg alla och håll tummarna =)

// Johanna

3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Lycka till vännen!!
Upp och rocka på scenen ;o)
Kramar Lina och Calle

Anonym sa...

nej för guds skull, stå still!! =)

Anonym sa...

Hej gumman:)
Håller tummarna för dig:) hör av dig så fort du vet ngt...syns förhoppningsvis imorgon:) Puss