torsdag, maj 22

Fotning

Ja då var dieten över för den här gången. Två tävlingar och en fotosession för Body Magazine har hunnits med detta året =)..

Var som sagt i Stockholm igår och fotades för Body Magazine. Det var nog det roligaste jag har gjort. Var skitnervös innan vi började, men så fort vi satte igång så bara flöt det på. Alex var sååå rolig och fick mig verkligen att slappna av och njuta framför kameran. Så numera e jag en riktigt linslus haha..

Seth var med mig och det är jag otroligt glad för det kändes tryggt att ha med någon som stöttar en när man e nervös och nojjig för formen. Formen by the way var helt ok tyckte jag, inte tävlingshård men det va ju inte heller meningen. Hoppas verkligen att bilderna blev bra. Hade ju gärna sett dom NU men jag får spänt vänta några månader.


För övrigt hade Seth och jag en toppendag i Stockholm efter fotningen körde Alex oss till restaurang Kalori så vi kunde käka. Kycklinggryta med bulgur och sallad såå gott. Skönt att få äta nyttig och go mat istället för att vräka i sig en massa skit bara. Men självklart slank det ner en och annan godisbit när vi satt på Arlanda och väntade på flyget.

Lite tomt känns det nu måste jag säga. När man går på diet så vet man hur var dag ser ut men inte nu. Visst har jag nya mål framför mig men jag är ändå "fri" som Jonas uttryckte det.

Var faktiskt ute och gick i morse inte för att jag känd mig tvungen utan endast för att jag ville. Måste säga hur skönt det är att ge sig ut på en promenad när man inte är tvungen, en konstigt känsla haha.

Idag ska jag & Mia in till Malmö på ännu ett uppdrag som jag dock inte kommer att avslöja men det visar sig senare haha.. Tänkte vila från styrketräningen i 1 vecka tror att kroppen och oysket behöver det. Kände dock igår när Seth och jag åkte hem från Stockholm hur sugen jag plötsligt blev på att träna haha så vi får se hur länge vilan håller i sig. För nu e det dags att börja bygga muskler till Lucia.






Ha en bra dag




// Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johanna!

Wow, häftigt att komma med i Body magazine. Spännande att se bilderna sen.

vad ligger vikten på nu hos dig?

Tycker det har varit grymt presterat av dig genom att dieta till 2 tävlingar och sedan några veckor till för en fotning.

Njut av varenda gram kolhydrat!

MVH

Anonym sa...

Grymt bra kämpat Johanna!
Ät nu gott och kötta på musklerna.
Skönt att vara fri ifrån måsten.
Måste ju erkänna att detta har påverkat mitt liv i stor utsträckning, hoppas vi bägge tar lärdom av vad vi lärt oss under resan. Nu ska jag själv också komma iform och vill ju gärna hjälpa någon annan också...
Man vet aldrig om det blir något mer sammarbete!?
Lycka till i din fortsatta satsning.
Vi höres!

Lina Sirén sa...

Gud va roligt vännen! Ser fram emot att få se de läckra bilderna!

Ät, vila och må bra!
Kramar Lina

Johanna sa...

Anonym: TACK. Ja det var verkligen jättekul, något av det roligaste jag gjort. Vikten ligger runt 54 kg nu, ska försöka att inte gå upp mer än till 56-57kg. Ja nu blir det till att njuta av mat och vila.

Jonas Lundberg: Tack =) ja jag har lärt mig hur mycket som helst under resans gång det kan jag lova och du har ju blvit riktigt vass på smink, hår och dräkter hehe.. Nä men det har varit skitkul!!
Nu e det din tur att fightas med hunger, nojjor och allt annat diet innebär. Du kommer att komma in på scen med en grymme form det e jag säker på. Kämpa på nu =)

Lina: Hihi ja jag vill ju också se dom e aningen nyfiken =).. Nu e det dags att bygga
KRAM