måndag, maj 5

Summering av helgen..

Jaha då va tävlingen över och nya mål är i sikte. Besvikelsen över helgen har börjar lägga sig nu och jag har har nu nya mål i sikte. Formen var klart bättre än på MTGP men det räckte inte mer än till en sista plats ändå. Dock var startfältet MYCKET tuffare och bättre än på MTGP. Muskulösa och hårda tjejer, jag var minst av alla. Men jag är en erfarenhet rikare och det känns ändå kul att ha gjort en tävling med så många bra tjejer i ett och samma startfält...

Fick ett väldigt roligt besked igår (hemligt än så länge) men iallafall så var det bara att hoppa på dieten igen och ladda om batterierna för att köra för fullt 1 vecka till. Så nu sitter man här igen med torsk, räkor, ägg och broccoli. Men jag e lika glad för det hihi.. Och ska jag va riktigt ärlig så längtade jag efter min dietmat efter helgens grisätande. Man mår inte särskilt bra efter en tävling måste jag säga. Lördagens mat bestod mest av en massa skit. Jag lyckades äta 2 pitabröd med falafel, några pizzabitar, en kycklingburgare och en milkshake på McDonalds, 1 tub pringles, nästan 1 kg godis, 1 dubbelmacka med ost & skinka, 400gram nötter, havrekakor, glass, massor med bananer och riskakor, mandelmassa, jordnötssmör och potatis.......och jag har säkert ändå glömt något..

Men efter nästa vecka ska det börjas att bygga muskler, rygg,ben,axlar ska bli större. Om det blir fler tävlingar i år vet jag inte nu.

Nu e det dags för ett benpass
på återseende

// Johanna

8 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Härligt å höra att du är taggad igen! Du gjorde ju ditt bästa och det var bra!! Bara att jobba vidare nu gumman! Hoppas få möta dig på FF =) Men någon date får det allt bli innan dess!

Kram!!

Lou sa...

Ja men Johanna hur du än hammna platsmässigt i Loaded Cup så är du en sann kämpe;)Så bara kämpa på , det kan inte bli annat än bättre å bättre:)
Tror på dig å chins e du grym på;))
Kram
Lo

Anonym sa...

Hallå tjejen
Du ska bara veta att du är min idol !!! Att komma sist på Loaded är definetift inte kul med tanke på att du skulle ha fått en bättre placering enligt mig. MEN som du skrev tjejerna var riktig riktig vassa. Man vet inte vad domarna vill ha just för dagen i BF men hur som your to cool tjejen .

rock'n roll en vecka till
kram
Vanni

Linda sa...

Bra att du ser det positiva i denna utmaning! Du var jätte fin på scenen, men som sagt så var det ett tufft startfält! Det är bara att ligga i.. *ler* Lycka till!! Kram kram

Johanna sa...

Lina Johansson: Japp nu e det bara att kämpa vidare och bygga en massa muskler hihi =). JA vi får snart ta och ses.. Tveksamt om det blir FF för min del men vi får se hehe

LO Waldemar: Tavk vad du e gullig.. Nu ska det byggas =) haha chinsen ska jag ta upp nu igen 16 har jag klarat men jag kovar att innan sommaren e här på riktigt så kör jag 20 kram

Vanni: Tack gummen du e underbar vet du det.. Ska berätta hemlisen för dig i ett PM hihi kram

Linda: Tack så mycket vad kul att höra =).. Det gäller att inte gräva ner sig utan nu e det nya tag som gäller.. Hur ser det själv ut med tävlingar?? KRAM

Fia sa...

Bra kämpat tjejen! Tufft startfält även om formen var bättre... Men man får tävla mot sig själv - huvudsaken är ju att du är nöjd med din form! Motståndet kan man ju som inte göra nåt åt.. Kör på nu, så vi snart får se dig på scenen igen! Större o starkare!! ;D *KRAM*

Anonym sa...

haha, ska du fotas ? Body?

Anonym sa...

Hej tjejen!! Tycker din form var outstanding! Skulle personligen inte vilja se ut som de andra tjejerna, de har självklart gjort ett fantastiskt jobb men är alldeles för bitiga och buckliga för min smak. Du var/är lean och skitsnygg!

Hälsn. / Sophie (en fitnesstoka)