måndag, maj 12

Nära målet..





Nu e det inte långt kvar förrän första målet e avklarat. Även om detta är en dröm som går i uppfyllelse så ska det bli sååå skönt att slippa dieta. Formen börjar ta sig och vattnet har äntligen börjat rinna av mig. Dock känns kroppen ganska sliten och psyket likaså. Ska bli skönt att kunna äta på lite mer ordentligt och bli stark igen =)..

Helgen spenderades hemma hos mamma & pappa hur skönt och avkopplande som helst måste jag säga. Vardag igen och en massa plugg till fredag. Ska upprätta ett åtgärdsprogram samt skriva en utförlig fallbeskrivning till detta så jag har att göra hela veckan...

// Johanna

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är vi många som är vansinnigt nyfikna på ditt lilla uppdrag/projekt/mål... Ut med det nu..... :)

Anonym sa...

haha jag vet vad hennes "uppdrag" é hihi...tur för mig som e sååå himla nyfiken av mig;) Puss på dig stumpan

Johanna sa...

Anonym: Inom sinom tid kommer det haha

Jenta: Haha ja man kan ju inte hålla det hemligt för alla.. Du vet ju att jag berättar ALLT för dig =) puss på dig gumman

Linda sa...

Nice form :)) Lycka till med fotningen?!! ;)

Johanna sa...

Linda: Hehe tack så mycket o ändå e jag skitnojjig att jag inte ska se tillräckligt bra ut när det väl e dags för mitt uppdrag =) men förhoppningsvis ska det väl se bra ut nästa onsdag.

Anonym sa...

Du kommer se jättebra ut!
Det är jag helt säker på!

Anonym sa...

amen uppdatera nu då! jag är faktiskt nyfiken!
www.metrobloggen.se/thesski

Fia sa...

Jag me ;) (är nyfiken alltså!)

Anonym sa...

Spännande! Nyfiken som få..

Johanna sa...

Thesski.. Jag ska =)

Åsa & Fia: Haha får väl snart avslöja det då..