fredag, maj 16

Update..

Sorry jag vet att jag suger på att uppdatera.. Men ni förstår inte hur trött och sliten jag e för tillfället. Det enda som får mig att köra min cardio, styrka och äta den fruktansvärt äckliga torsken är det som sker på onsdag =).. Nu går allt på ren vilja och envishet MÅLET E NÄRA och det känns såååå bra.

Efter onsdag kommer jag att lägga in en veckas vila från styrkan och endast köra lite promenader. Tror att både kropp och psyke behöver lite rest från all träning. Maten kommer att ökas på men jag kommer dock att hålla en strikt kost i veckorna för att slippa lägga på mig en massa onödiga kilo. Jag vet ju att jag inte trivs i min stora "offseasondräkt" utan jag ska försöka hitta ett mellanting som jag får lära mig att trivas med. Jag ser framemot att hitta gnistan till träningen igen och få tillbaka styrkan och försöka lägga på mig lite massa innan det e dags att börja dieta inför fitnessfestivalen.

Formen börjar se riktigt bra ut nu och ändå nhar jag två dagars tömning (söndag och måndag) sen börjar jag fylla så smått på tisdag för att sedan sätta mig på planet till Stockholm för det är där DET händer hihi..

Ha en bra helg alla

// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra form...bra upplägg...konstigt!
Hur kan detta ha gått till?

Fast det är roligt att höra att du är nöjd med formen för en gångs skull.
Tycker det låter som att formen blir riktigt, riktigt bra...det har jag förstått...

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Så bra att du tycker det ser bra ut men jag e allt lite nojjig efter dagens höjning.. Dock ser jag bra ut nu men hur ser jag ut imorgon hmm..

Nä detta ska fan bli bra får vi hoppas =)

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas du har det bra, nu när det börjar dra ihop sig! Du är superduktig, en riktig kämpe tycker jag. Bara 2 dagar kvar=) //Thess