tisdag, april 29

Tömningsdag 2

Jaha då var man inne på sluttampen igen, riktigt skönt måste jag säga. Kroppen e sliten nu och psyket likaså men nu e det inte många dagar kvar. Formen har känts lite sisådär men sen igår har jag gått ner 1,2 kg så nu känns det lite bättre. E dock slät och tom men det e ju precis som de ska va. Börjar fylla på torsdag *mums* ska bli gott med potatis haha.. Längtar dock mest av allt till Jonas hemliga "praliner" som jag ska äta på lördag..

Just nu äter jag bara broccoli, torsk och äggvitor och det e inga stora mängder man sätter i sig. Ska snart iväg och köra veckans sista styrkepass som e axlar&armar. Imorgon e det vila, bara lite poseringsträning och på torsdag blir det ett lätt pumppass.

Jag hoppas att formen kommer att va lite bättre än på MTGP men det får vi se. Motståndet på loaded är GRYMT måste jag säga. Såg även att det tillkommit en VM 10:a i min klass nu. Men det e bara att köra på och göra sitt bästa. Domarna och motståndet kan jag inte styra över.

Ha en bra dag
// Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till Johanna, hoppas att det går bra!!!! Mamma hälsar så gott!!
Kram Linnéa

Stina Telhammer sa...

Hejsan!!! lycka till i helgen!! Det kommer att gå jättebra för dej=)