onsdag, maj 28

Flyttlådor ÖVERALLT..

Åhh fyyy vilken röra det e här hemma. Vi håller på att flytta så nu e här lådor, sopsäckar, kläder och massa annat skit överallt i hela lägenheten. Men gud vad skönt det ska bli att flytta till en större och dessutom billigare lägenhet. Ny soffa, ny Tv och massa annat nytt ska inhandlas och så ska det målas i kök och vardagsrum. Det är nog det roligaste med att flytta precis i början när man inreder och fixar till precis som man vill ha det.

Idag e det vila från styrkan. Benträningen igår gick kanon har redan fått tillbaka mycket styrka och det e skönt. Äntligen ger träningen lite resultat för nu ska det växas. Planerna har blivit ändrade ännu en gång så vilan kommer att infalla redan från nästa tisdag och en vecka fram.

Nu e det dags att återgå till packandet för sen e det dags att sticka ner och fixa mina naglar och ta en tur på stan och äta lite glass tror jag minsann =). Ha en bra dag
// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flytta på, hej och hå!

Kanske kan komma ner och hälsa på något i sommar!

Fia sa...

Ååå jag har precis flyttat.. Städade ur idag :/ Innan allt är klart är det verkligen KAOS.. haha..

Härligt att allt är bra - o jag ser fram emot BODY´s fotning! När kommer den??

*KRAMIS*

Anonym sa...

Hallo bruden! Dra iväg ett mess till mig nu så jag får ditt nr! (Seth har nr)Har tusen frågor.... ;-) Kram Emma