måndag, maj 26

Happy time..

Åhh det e e ju helt undebrbart roligt att träna =).. Kan ju villigt erkänna att det var verkligen inte igår jag kände det. Men nu har jag ju en massa energi och orkar lyfta mycket mer än innan och jag känner hur jag växer så det knakar haha..

Dagen har bestått av 30 min morgoncardio på cykel och nu ikväll rygg,bröst,axlar, triceps, mage och avslutade passet med 15 min på crosstrainern. Kör DC nu och det funkar riktigt bra. Korta men intensiva pass vilket passar mig utmärkt. Imorgon blir det ben,biceps och vader.

Kosten idag
Min heliga gröt såklart med alla dess tillbehör
NO Shotgun innan träningen vilket gjorde mig grymmestark
Drink med vitargo efter passet
Lövbiff med stekt potatis och snart e det dags för en proteindrink och jordnötssmör med kokos.

Kosttillskott som jag kör på nu är
Orange Triad (vitaminer, mineraler & glukosamin)
Vitargo
Arakidonsyra (muskeltillväxt)
GH-Tropin (för att förbättra rem sömnen)
Medi-stim (för snabbare återhämtning)
Humanobol (för att maximera kroppens egna hormoner)
Skiftar mellan olika pre workout produkter:
NO shotgun, White Flood, Massacra, Nano Vapor, Green Magnitude, Chrystal-C, & Plasma Jet
Yellow Euphoria (minska kortisolet)
Purple Wrath (aminosyra)
AMP (fettförbrännare) ska dock snart sluta med fettförbrännare.
Fiberteq (magens välbefinnande grymt bra)
Nu ska jag bli stor & stark vill jag lova haha =)

Nu e det dags att äta hej hopp
// Johanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!
Tycker du att dukänner nån positiv "skillnad" när du tar yellow nEuphoria och massacra? Har varit lite nyfiken på de själv nämligen.
Hoppas du får en finfin tisdag!
/ Anna

Johanna sa...

Anna: Godmorgon känner mig mycket gladare och piggare när jag kör på YE så på den märker jag stor skillnad, körde den en hel del under dieten när humöret lätt sviktar. Massacra känner jag inte av så mycket, får lite mer energi och bättre pump. Det är dock inget som slår kombinationen av White Flood, Green Magnitude och Glycergrow.. Fast kanske har jag fått en ny favorit nu NO Shotgun =)..

Ha en bra dag du med nu e det dags för promenad

Anonym sa...

Jag blev nyfiken på GH-Tropine ännu bättre sömn är aldrig fel. Funkar det bra, känner du nån skillnad när du vaknar?

/Martin

Johanna sa...

Martin: Jag känner mig mer utvilad när jag vaknar och jag vaknar inte på nätterna vilket jag alltid gör annars (flera gånger). Både jag & Seth tycker att det funkar riktigt bra.

Anonym sa...

Ok, kanske borde prova då. Jag har lite svårt att somna ibland och vaknar oftast innan klockan ringer på morgonen. Är det bara på www.sethronland.nu man kan köpa det?

/Martin

Johanna sa...

Martin: Ja det tycker jag absolut att du ska göra det funkar riktigt bra. Jag har ingen aning om var man kan köpa det mer än där.

Anonym sa...

Ok, tack endå!

/Martin

Eric sa...

Hej! :)
Kul o höra att träningslyckan är tillbaka! :) I need some of that too, har ett tungt pass idag.

Var det på Lucia som du skulle tävla igen?
Ha d fint o lycka till me allt!

// Eric :)