måndag, maj 19

Ljuset i tunneln...existerar faktiskt

Ja då var det måndag och bara två dagar kvar till onsdag.. Formen börjar bli riktigt bra och när jag tittar mig i spegeln så förtår jag inte varför jag har varit sååå nojjig de senaste dagarna. Jag har ju faktiskt lyckats ta mig i form till två tävlingar å varför skulle det inte gå nu. Har ju en massa experthjälp =).. Tack till alla som stöttar och står ut med mig och mitt eviga tjat & nojjor.

Snart e det dags för min älskade gröt. Måste bara vänta till Seth kommer hem med mitt GF pro. Eftersom han e nere på gymmet och kör morgoncardio. Måse berömma dig älskling för att du samma dag som jag va tvungen att börja dieta inför detta så satte även du igång med din diet. Och detta endast för att jag dietar. Men snart e det slut och då blir det förhoppningsvis en weekend tilll Paris. Fast först har vi ju två dagar med hotell i Köpenhamn!!

Japp snart e äventyret över för den här gången och äntligen kan jag se ett slut på det. Nu bara längtar jag efter att få börja bygga muskler och återfå energin och gnistan. Men en kort utvärdering av våren så har det varit en rolig, spännande, lärorik men samtidigt har det varit fruktansvärt tufft och jobbigt. Framförallt har jag lärt mig mycket om mig själv och hur min kropp fungerar (även om jag fortfarande e nybörjare). Formen har varit över förväntan likaså tävlingsresultaten. Med andra ord är jag super nöjd med min prestation. Så jag kan med gott samvete lägga planerna på SM på hyllan och satsa på FF istället.

Ska se om Seth kan ta lite bilder på dagsformen sen som jag kan lägga ut =)

Hej hopp så länge
// Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja bilder vill vi se!!!