onsdag, juni 4

Flytten nästan klar

Ja då va det målat o lagts nytt golv i lägenheten och jag trics redan som fisken i vattnet. Även den nya Tv:n kom hem idag och nu väntar jag bara på att älsklingen ska dyka upp med våra nya fin fina soffa hihi....

Ja och mitt andra uppdrag är även utfört nu. Lagom öm och svullen och träning blir det inte på ett tag men jag e såååååååååååå nöjd hihi.. Kan avslöja att jag väger nästan 1 kg kg mer nu haha

Nä nu e det dags att försöka packa upp vad jag kan förresten så har jag o Malva precis sutttit ute på gå´rden och ätit varsin glass *mums*

// Johanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

HERREGUD! inte du också? vad är det med bf-brudar o sillisar? patetiskt!
hoppas du blir mer lycklig av dem....hrrrmmm yeah sure!!

en fd beundrare

Anonym sa...

Hoppas du blir mer lycklig av att som anonym kunna vräka ur sig vad som helst. Vart försvann ordet respekt för dig? Är det inte upp till var och en vad man vill göra med sin kropp/sitt liv?

Anonym sa...

Nej men gumman har du fixat till boobsen? Spännande i så fall =) Puss

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=8woRIgp2FX4

Anonym sa...

Haha, du har skaffat tutts! Faan vad avis jag är asså! Vad kostade det? Utanpå eller under pecsen?
Skönt att flytten börjar bli klar också. Ha en toppen nationaldag!
/Anna

Anonym sa...

När kommer du och Seth till Stockholm och tränar med the frykmans? :)

Anonym: Min fru hade efter att ha ammat tre barn inga bröst kvar. Även om jag ansåg att det var en del av naturens gång så kändes det för henne att en del av hennes kvinnlighet var borta då hon var van med sina bröst. Jag antar att det kan vara detsamma för fitnesstjejer som gör sig av med det mesta fettet.
Jag tycker att det är felaktigt klanka ner på någons beslut om en sådan sak.

Mvh

Anonym sa...

Det är med blandade känslor jag läser att du gjort tuttarna!
Tyckte det var så kul att se hur du klättrat inom BF sista tiden, speciellt kul att se en naturlig tjej göra det bland så många som "hjälpt naturen på traven". Men å andra sidan förstår jag om det känns som en del av kvinnligheten försvinner i takt med underhudsfettet. Hoppas DU är nöjd, för det ju trots allt det det handlar om. Lycka till med framtida tävlingar! /Från ytterligare en "fröken anonym" läsare!

Johanna sa...

Emma: Tack gumman du e för go

Marie: Japp så e läget =) puss

Anna: Haha japp det har jag. Under mukskeln la jag dom för att få en så naturlig look som möjligt.

David: Tack för dom orden kunde inte skrivit det bättre själv =).. Får planera in vår resa upp till er nu i sommar. HAde varit skitkul att ses =)

Anonym: Jag är nöjd och ångrar inte mitt beslut en sekund. Det är ju trots allt inte för tävlingsskull som jag har gjort utan just för att man känner sig inte särskilt kvinnlig utan bröst. Tack =)