torsdag, april 10

Full satsning mot Loaded Cup


Så nu va man igång igen och har hämtat sig lite från helgen. Vattnet har börjat släppa så smått dock fortfarande nästan 5 kg över tävlingsvikt hehe.. Igår när jag vaknade kunde jag inte öppna mina ögon för att jag va så svullen, lagom kul faktiskt.


Motivationen e på topp och jag e sååå laddad inför Loaded som går om 3 veckor. Har beställt ny baddräkt =) så jag hoppas att jag hinner få den innan tävlingen. För den jag har nu sitter inte riktigt bra på mig. Förhoppningsvis kommer jag in i lite bättre form än på MTGP och en del förändringar i min posering ska väl göra en del också..

Nu e det dags för lite plugg

// Johanna

5 kommentarer:

Eric sa...

Mycket fin form på MTGP!
Lycka till med satsningen till Loaded Cup!
Ha d fint :)
/ Eric

Johanna sa...

Eric: Tack så mycket..ja nu e det full satsning som gäller =)

Anonym sa...

Hej Johanna

Riktigt bra framsteg du gjort, framförallt när det gäller hårdheten sedan SM i höstas.

Ett tips är att tänka på att man blir bedömd från det man tar första steget in på scenen och inte bara när man står i linen.

Sträck på dig lite och öva på att gå i högklackat..

ps.. vem av det av dig och Anna som drog igång skrattattacken där bak?

Johanna sa...

Anonym: Tack för tipsen =).. Hehe det va faktiskt min roliga coach som skrek från läktaren "Det luktar fis" så det va det vi började skratta åt, aningen löligt jag vet haha

Anonym sa...

Fin du e gumman!! Grattis till din 4 plats och 6 plats! Det förtjänade du verkligen! O lycka till nu på Loaded Cup! Kick some as bebe!! =) Kram!