måndag, april 7

Sååå trött & glad =)




Anna & jag ligger o vilar inför finalen lagom pigga, törstiga o TRÖTTA det eviga tuggandet på riskakor haha.. Anna gjorde en grym prestation tog hem andra platsen efter Camilla Öhman (som för övrigt prickade in en GRYM form) på lördagen och knep 5:e platsen i Grand Prix finalen. . E super nöjd med tävlingen . Tog mig vidare från lördagen (4:e plats) till söndagens Grand Prix och tog en 6:e plats i finalen vilket jag inte riktigt hade räknat med.. Nu e siktet inställt på Loaded Cup som går om 4 veckor. Förhoppningsvis e jag lite hårdare till dess. Måste tacka min GRYMMA coach för all hjälp och för att han häll sog lugn trots mina små utbrott haha.... Ska lägga ut fler bilder men jag e ungefär lika trött nu som på bilden så det får vänta..



Formkoll av magen fredagkväll...

5 kommentarer:

Fia sa...

Åååååå GRATTIS bruden!!! :D:D:D Gud va kul - ladda om nu o kör sen tokhårt mot nästa!! *KRAMA*

Lina Sirén sa...

Bra jobbat gumman!!
Grattis!

Anonym sa...

Tack för en trevlig helg! ladda om batterierna nu till Loaded, kör hårt. Hälsa Biten!!
/Patrik

Anonym sa...

Stort Grattis!
Du strålade på scen! =)

Johanna sa...

Fia: Tack så mycket e hur nöjd som helst..Nu e dieten igång igen inför loaded cup hihi

Lina: Tack gumman

Anonym: Tack vad kul att höra.. Kanske inte lika mycket på lördagen som söndagen dock haha..