tisdag, april 1

Grr..

Humöret sviktar trots att målet e nära.. Kan Kanske bero på att jag ligger på ett enrgiintag runt 920kcal vilket e mindre mat än en fågelunge får eller något som coachen skulle sagt

Ska snart iväg o köra mitt tredje tömningspass som idag e axlar, armar och mage. Formen känns väl ok dock INGET tryck så långt ögat kan nå utan mest slapp.. Men som sagt detta ska ju rätta till sig när det äntligen e dags att börja fylla på vilket jag börjar med på torsdag.. Längtar sååå efter lite kolisar


Har egentligen en massa att läsa till skolan men det kan jag lika gärna skita i nu eftersom min hjärna inte alls fungerar som den ska *suck*

// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen - måste bara berömma din form! Riktigt riktigt bra - iaf det man ser på bilderna! Måste gjort enorma framsteg sen sist. Jätte kul!!!
Skulle behöva maila dig om en akut grej men hittar ingen mailadress till dig :(.
Ses i helgen,
Kram

Anonym sa...

Nu är det inte långt kvar. Kämpa det sista så blir det bra!

Anonym sa...

Hej Johanna!
Bara sluttampen kvar! vet hur det känns med en mosig hjärna...varför gör man detta, kan man lätt fråga sig?
Men på lördag vet vi! då står vi äntligen där... :)
ska bli kul att ses!

maria andersson

Anonym sa...

Ses i morgon, torra som russin och laddade som få :)
/lübeck

Anonym sa...

Babe!
Imorgon är det Roadtrip! Make sure those potatoes tastes good!

/Seth