söndag, april 20

Tankar inför Loaded, endast för dig coachen

Jaha dåså här kommer mina fantastiskt roliga och positiva tankar om tävlingen (du bad om det Jonas) ´
Fan allt e piss just nu..... Formen SUGER o jag förstår verkligen inte hur jag ska hinna komma iform till tävlingen som e om 12 dagar *yikes*, humöret e piss, framsteg existerar inte förtillfället, energi vet jag inte ens vad det e och hungern behöver vi inte ens diskutera och jag e sugen på allt jag inte får äta och min torsk smakar skit men trots alla dessa motgångar gick benträningen riktigt bra. Det e nog fan det enda som varit bra idag....

That´s all for today

Nu ska jag sova om jag kan för det e ju såååå satans varmt här *grr*..
// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det går bra hör jag...hahaha!

Anonym sa...

Söt du e!!!!!
Fy fan, å jag ska dela lägenhet med dig!!! Ha hahaha
Anna

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Haha precis helt rätt allt e som vanligt och det går skitbra *grr*

Anna: Don´t worry dude när jag börjar släppa allt jävla vatten så ska det nog bli bra. För jag går och intalar mig att allt överflödigt som finns på min kropp just nu endast e vatten haha